Skip to main content
Λύκειο Ελληνίδων Παράρτημα Αργοστολίου: Ταξίδι στην Αθήνα
1 Απριλίου 2010

Το λύκειο των Ελληνίδων Παράρτημα Αργοστολίου, παραμονές των Χριστουγέννων (19-20 Δεκεμβρίου 2008) και επ’ ευκαιρία των εκδηλώσεων για το Δωδεκαήμερο, πραγματοποίησε σύντομο, αλλά πλούσιο σε δραστηριότητα, ταξίδι στην Αθήνα, όπου η χορευτική του ομάδα, είχε συμμετοχή σε σημαντικές εκδηλώσεις.

Κεντρικός σκοπός του ταξιδιού ήταν η επίσκεψη στον Εξοχότατο Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας για τα κάλαντα των Χριστουγέννων. Το πρόγραμμα του Λυκείου, εκτός από την παραπάνω εκδήλωση, περιέλαβε επίσκεψη στο Λύκειο Ελληνίδων Αθηνών (κεντρικό), ξενάγηση στο Μουσείο Μπενάκη και χορευτική εκδήλωση στο Σύνταγμα.

Ακολουθώντας το χρόνο

Την Παρασκευή το βράδυ, η Αντιπροσωπεία του Λυκείου των Ελληνίδων Αργοστολίου, στην οποία συμμετείχαν η Πρόεδρος κ. Ευρώπη Μοσχονά – Μαραγκάκη, η αντιπρόεδρος κ. Λευκή Μουρελάτου, οι έφοροι κυρίες Κυπριώτου Αλέκα, Κατσούνη Ειρήνη, Χαλιώτη Βούλα, Καμπίτση Νιόβη, οι δασκάλες του χορού, Λιγνού Έφη, Χαλιώτη Βάσω, Κοσμάτου Ελπίδα, ο δάσκαλος Γ. Αρριανάς, τα μέλη της χ.ο. και συνοδοί-γονείς χορευτών, επισκέφτηκε το Λύκειο των Ελληνίδων Αθηνών στο ιδιόκτητο, νεοκλασσικό κτίριό του στη Δημοκρίτου 14 στο Κολωνάκι.

Σε κλίμα θερμό, εγκάρδιο, φιλικό, η αντιπρόεδρος του κεντρικού και έφορος των παραρτημάτων κ. Μαρία Κώτσου – Πασσά, και πολλά μέλη του Δ.Σ. δεξιώθηκαν τους επισκέπτες και τους ξενάγησαν στους χώρους του Λυκείου.

Οι χορευτές του Λ.Τ.Ε.Α. είπαν τα Κεφαλονίτικα κάλαντα και συγχόρεψαν με τους χορευτές της χορευτικής ομάδας του Λυκείου του καλλιτεχνικού διευθυντή κ. Λευτέρη Δρανδάκη. Οι χορευτές της Κεφαλονιάς προσέφεραν παραδοσιακά γλυκίσματα από τη Βοσκοπούλα.
Το Σάββατο το πρωί, 20 Δεκεμβρίου, οι χορευτές με τους συνοδούς τους σε συνεργασία με τους αδελφούς Καραβιώτη, τον Άγγελο Μουρελάτο και το Γρηγόρη Βλαχούλη επισκέφθηκε το Προεδρικό Μέγαρο, όπου οι μουσικοί και καλλίφωνοι τραγουδιστές, γνωστοί όχι μόνο στην Κεφαλονιά αλλά και στο Πανελλήνιο, είπαν τα κάλαντα με ιδιαίτερη ζωντάνια προσαρμόζοντας στην περίσταση κάποιους στίχους. Οι προσφωνήσεις Αγαπητέ μας Πρόεδρε καλημερίσματά σου, κι απ’  όλα τα ονόματα το Κάρολος μ’ αρέσει κ.τ.λ.», συγκίνησαν ιδιαίτερα τον Πρόεδρο.

Οι χορευτές χόρεψαν με χάρη, δύναμη και ιδιαίτερη «λυρική» εκφραστικότητα τον Κεφαλονίτικο Μπάλο. Η εκδήλωση έκλεισε με το καράβι του Σπύρου Μαρκάτου. Θερμά προσφώνησε τον εξοχότατο Πρόεδρο κ. Παπούλια η Πρόεδρος του Λυκείου Ελληνίδων Αργοστολίου κ. Ευρώπη Μοσχονά – Μαραγκάκη, παρουσίασε το πρόγραμμα και μετά την ολοκλήρωση του προσέφερε τα δώρα: Εικόνα του Αγίου Γερασίμου, βιβλία, Παραδοσιακά γλυκίσματα (προσφορά Δ. Καππάτου, Βοσκοπούλα). Ο κ. Πρόεδρος, εμφανώς συγκινημένος χειροκρότησε θερμά, όπως και όλοι οι παριστάμενοι, ευχαρίστησε με λόγια συγκινητικά, χαιρέτησε όλους, έναν – έναν. Βγήκαν οι αναμνηστικές φωτογραφίες. Δόθηκε σε όλους αναμνηστικό δώρο από την Προεδρεία.

Στη συνέχεια από το Προεδρικό Μέγαρο όλοι πήγαν στο Μουσείο Μπενάκη, όπου η κ. Κάτε Συνοδινού, υπεύθυνη του τμήματος, ξενάγησε την ομάδα στο τμήμα Εθνικών ενδυμασιών κ.τ.λ., σε ένα περιβάλλον που γοήτευσε όλους με τον πλούτο των εκθεμάτων του, την ομορφιά και την υψηλή αισθητική του.

Την ίδια μέρα, Σάββατο μεσημέρι, η χορευτική ομάδα υπό τους ήχους Μουσικής των αδελφών Καραβιώτη, Βλαχούλη και Μουρελάτου, χόρεψε με κέφι στο Σύνταγμα, μπροστά στο χριστουγεννιάτικο δέντρο. Ο Δήμαρχος Αθηνών κ. Νικήτας Κακλαμάνης, παρουσίασε στο κοινό την εκδήλωση, αναφέρθηκε στο Λύκειο με θερμά λόγια, και στο τέλος μπήκε στο χορό μαζί με πολλούς άλλους, ανάμεσά τους και αρκετοί Κεφαλονίτες, όπως ο γνωστός καθηγητής της Ιατρικής κ. Γ. Μεσσάρης.

Σε όλους δόθηκε από τον κ. Δήμαρχο αναμνηστικό δώρο.

Σε όλες τις μετακινήσεις και δραστηριότητες συνόδευαν την ομάδα του Λυκείου των Ελληνίδων Αργοστολίου η εκπρόσωπός του στο Λύκειο Ελληνίδων των Αθηνών κ. Κάτε Συνοδινού και η αντιπρόεδρος του Λυκείου των Ελληνίδων Αθηνών και έφορος των Παραρτημάτων κ. Μαρία Πασσά – Κώτσου.

Το Λύκειο των Ελληνίδων Αργοστολίου με τις δραστηριότητές του αυτές σίγουρα υπήρξε ένας καλός Πρόξενος στον πολιτιστικό τομέα. Πρόβαλλε στοιχεία της Κεφαλονίτικης κουλτούρας έξω από το νησί. Σίγουρα επίσης όλοι όσοι συμμετείχαν στην πολύ καλά οργανωμένη αυτή εξόρμηση, είδαν πολλά, διδάχθηκαν, ωφελήθηκαν, χάρηκαν, διασκέδασαν.

Ενδεικτικά είναι όσα μας είπαν κάποιοι από τα μέλη της.

«Το διήμερο ταξίδι μας στις 19/12/2008 και 20/12/2008 στην Αθήνα διοργανώθηκε άριστα από το Δ.Σ. του Λυκείου μας. Όπως όλα τα ταξίδια του Λυκείου ήταν ευχάριστο.

Επισκεπτόμενοι τα κεντρικά γραφεία του Λυκείου στην Αθήνα μας περίμενε μια έκπληξη καθώς τροποποιώντας το μάθημα χορού που γινόταν μας υποδέχτηκαν με κεφαλονίτικους χορούς. Φυσικά χορέψαμε μαζί χορούς από την Κεφαλονιά και συνέχεια χορούς από όλη την Ελλάδα.

Η επίσκεψή μας στον Πρόεδρο κ. Παπούλια; Αξέχαστη. Χορέψαμε Μπάλο Κεφαλονιάς, το συγκρότημα των Καραβιωταίων του έψαλλε τα Κεφαλονίτικα κάλαντα, ανταλλάξαμε ευχές, ο Πρόεδρος κ. Παπούλιας και όλοι εντυπωσιάστηκαν από την παρουσία μας.

Επισκεφθήκαμε το Μπενάκειο Μουσείο με τα εξαιρετικά του εκθέματα. Μπροστά στο δέντρο στην πλατεία Συντάγματος στην οποία βρήκαμε πολλούς κεφαλονίτες χορέψαμε μαζί τους και με το δήμαρχο της Αθήνας κεφαλονίτικους χορούς.

Ευχάριστη η συμμετοχή σε ταξίδια όπως αυτό που εκτός των εμπειριών που αποκομίσαμε όλοι μας, προβάλουν την Κεφαλονιά και τον πολιτισμό του νησιού μας», Βαγγελάτος Άγγελος

«Μια απρόσμενη σύμπτωση! Τη στιγμή που ξαναφέρνω στη σκέψη μου τις όμορφες εμπειρίες από την επίσκεψή μας στην Αθήνα με το Λύκειο Ελληνίδων Αργοστολίου, στην τηλεόραση προβάλλεται εκπομπή αφιερωμένη στο Λύκειο Ελληνίδων, και πραγματικά είναι μεγάλη ικανοποίηση για μένα να αναγνωρίζω πλέον το μεγάλο δάσκαλο του χορού  αλλά ακόμα και ορισμένους από τους χορευτές μαζί με τους οποίους χορεύαμε λίγες ημέρες πριν!

Ήταν στ’ αλήθεια μια πρωτόγνωρη εμπειρία για εμάς, να επισκεφθούμε το σπίτι του Λυκείου στην Αθήνα και να πάρουμε μια γεύση από τον τρόπο που λειτουργούν, από την άριστη οργάνωσή τους και το κέφι που τους διακρίνει όταν χορεύουν κατά τη διάρκεια του μαθήματος.

Μοναδική εμπειρία ήταν βέβαια και η επίσκεψή μας στο Προεδρικό Μέγαρο όπου χορέψαμε και είπαμε κάλαντα στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Τα συναισθήματα ήταν τόσο έντονα που θα μας μείνουν αξέχαστα. Η σχετική αμηχανία και αγωνία μέχρι να ξεκινήσουμε, έγιναν γλυκές αναμνήσεις όταν όλα εντέλει πήγαν καλά.

Ο χορός μας μπροστά από το δέντρο του Συντάγματος ήταν μια ευχάριστη έκπληξη για τον κόσμο της Αθήνας που έδειξε να το απολαμβάνει κι αυτό μας έδωσε ιδιαίτερη χαρά.

Βεβαίως και η επίσκεψή μας στο Μουσείο Μπενάκη ήταν πολύ ενδιαφέρουσα, αφού μας έδωσε τη δυνατότητα να δούμε παραδοσιακές φορεσιές, κοσμήματα και άλλα αντικείμενα από πολλές περιοχές της Ελλάδας. Για τα άτομα που αγαπούν το χορό και την ιστορία του ήταν κι αυτό ένα σημαντικό μάθημα.

Κάθε «εκδρομή» μας με το Λύκειο Ελληνίδων έχει να μας διδάξει πολλά και χρήσιμα πράγματα. Είναι πάντα μια ευχάριστη εμπειρία και κυρίως μια ευκαιρία να έρχονται τα μέλη του πιο κοντά»,Ελένη Φωή

Σάββατο 20/12/2008
«Αθήνα – Προεδρικό Μέγαρο» 9:30π.μ.
«Εκοίταξα στον ουρανό
κι είδα σταυρό στη μέση
κι απ’ όλα τα ονόματα
Κάρολος μας αρέσει»

ακούστηκαν τα κάλαντα από την πολύ ωραία παρέα των αδερφών Καραβιώτη και η συγκίνηση ήταν έκδηλη στο πρόσωπο του Προέδρου της Δημοκρατίας κυρίου Παπούλια καθώς και στα πρόσωπα των αξιωματούχων και συνεργατών που τον πλαισίωναν.

Είχα την τύχη να ζήσω αυτή τη μοναδική εμπειρία. Ήμουν εκεί ντυμένη με την παραδοσιακή στολή του τόπου μου και περήφανη που μαζί με τα υπόλοιπα μέλη της αποστολής τους Λυκείου Ελληνίδων Παραρτήματος Αργοστολίου και την Πρόεδρο μας κυρία Μοσχονά Ευρώπη, δώσαμε τις δικές μας χριστουγεννιάτικες ευχές στον ανώτατο άρχοντα του τόπου μας.

Η παρουσία μας στην Προεδρεία ήταν καταπληκτική. Τα παραδοσιακά κεφαλονίτικα κάλαντα ακούστηκαν υπέροχα. Ο λεβέντικος μπάλος που χορέψαμε μετά ξεσήκωσε χειροκροτήματα. Η ατμόσφαιρα φορτίστηκε έντονα συναισθηματικά, στη συνέχεια, στην ανταλλαγή ευχών και δώρων. Μια ιδιαίτερη πινελιά πρόσθεσε και η παρουσία των δύο μικρών λιλιπούτειων βρακοφόρων Κεφαλονιτών, δεκατριών και δεκαέξι μηνών αντίστοιχα.
10:15π.μ. Μουσείο Μπενάκη.

Γεμάτη θαυμασμό ξεναγηθήκαμε στην ιματιοθήκη του Μουσείου Μπενάκη. Η ξενάγηση έγινε από τη Διευθύντρια προσωπικά, η οποία τυγχάνει και μέλος του Κεντρικού Λυκείου Ελληνίδων.

Αυτή η συγκεκριμένη επίσκεψη με έκανε να νιώσω ακόμα πιο περήφανη για την στολή που φορούσα εκείνη την ημέρα.

11:30π.μ. Πλατεία Συντάγματος.

Η παρουσία μας στην Πλατεία Συντάγματος κάτω από το «βασανισμένο χριστουγεννιάτικο δέντρο» ξεσήκωσε το χειροκρότημα του κόσμου και πέρασε κάποια μηνύματα γι’ αυτές τις δύσκολες μέρες. Ο κ. Κακλαμάνης, ο Δήμαρχος της Αθήνας, μας υποδέχτηκε θερμά και χόρεψε μαζί μας. Στον κύκλο του χορού μπήκε και πολύς κόσμος.

Νιώθω ευγνωμοσύνη για το Λύκειο των Ελληνίδων γιατί με τις δράσεις που αναλαμβάνει μου δίνει την ευκαιρία να ζήσω, πράγματα που δεν θα είχα την τύχη να ζήσω.

Πιστεύω ότι η προσπάθεια αυτή θα συνεχιστεί και ότι τα καλύτερα είναι μπροστά μας. Την πεποίθησή μου αυτή την ενίσχυσε η επίσκεψη μας στο Κεντρικό Λύκειο το βράδυ της Παρασκευής. Η υποδοχή που μας έγινε ήταν ζεστή και ωραία. Είδαμε πως λειτουργούν εκεί, πως οργανώνονται τα τμήματα ακόμα και πως χορεύουν οι νέοι και οι νέες. Όλα ήταν σωστά και πιστεύω ότι πήραμε ένα καλό παράδειγμα.

Τελειώνοντας θέλω να ευχηθώ στην πρόεδρο κ. Μοσχονά και στο διοικητικό Συμβούλιο του Λυκείου μας «αίσιο και ευτυχές το 2009» γεμάτο πολιτιστικά δρώμενα. Στους συγχορευτές μου θέλω να ευχηθώ υγεία, καλή δύναμη και πολύ χορό. Μην ξεχνάμε ότι μετά την επίσκεψή μας στην Προεδρία ο πήχης ανέβηκε ψηλά Ας είμαστε καλά να ανταποκριθούμε σ’ αυτά που θα ρθουν που τα περιμέναμε με χαρά και ανυπομονησία.

Με τις θερμότερές μου ευχές
Στάμω Μαστρόκαλου.

«Φέτος το Λύκειο Ελληνίδων Αργοστολίου είχε την τιμή να παρουσιάσει κάποιο πρόγραμμα στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας κ. Κάρολο Παπούλια. Η πρόεδρος του Λυκείου κ. Ευρώπη Μοσχονά σε συνεργασία με τη δασκάλα μας κ. Έφη Λιγνού αποφάσισαν να χορέψουμε τον γνωστό σε όλους Κεφαλονίτικο χορό Μπάλο και να τραγουδήσουμε τα χριστουγεννιάτικα κάλαντα της Κεφαλονιάς, με τη συνοδεία των μουσικών Καραβιώτη. Η συγκίνηση δεν έλειπε από την εκδρομή μας καθώς όταν τραγουδήσαμε τα κάλαντα στο σημείο «και απ’ όλα τα ονόματα Κάρολος μ’ αρέσει» ο Πρόεδρος δάκρυσε και εν συνεχεία χορέψαμε στο Σύνταγμα, κάτω από το χριστουγεννιάτικο δέντρο. Οι χοροί πλέον ήταν τρεις· Διβαράτικος, Μπάλος, Καλαματιανός. Στον τελευταίο συμμετείχαν και οι περαστικοί, χωρίς βέβαια να απουσιάζει ο Δήμαρχος των Αθηνών κ. Νικήτας Κακλαμάνης. Με αυτόν τον τρόπο προσπαθήσαμε να δώσουμε μια ευχάριστη νότα στις φετινές γιορτές ενώ πολλοί προσπάθησαν να καταστρέψουν τη Μαγεία που έχουν τα Χριστούγεννα», Ανδριάνα Μεταξά

«Λόγω των εορτών αποφασίσαμε να επισκεφθούμε τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας κ. Κάρολο Παπούλια και κάναμε μια μικρή εξόρμηση. Στις 19 Δεκεμβρίου λοιπόν φθάσαμε στην Αθήνα με ένα γεμάτο και πολύ ωραίο πρόγραμμα, δυστυχώς ο χρόνος ήταν ελάχιστος. Το βράδυ της ίδιας μέρας επισκεφθήκαμε τα κεντρικά γραφεία του Λυκείου των Ελληνίδων. Ομολογώ πως ήταν μια πολύ ωραία εμπειρία, μια καλή ευκαιρία για μάθηση και γνωριμία με άλλους μαθητές. Την επόμενη ημέρα με πολύ άγχος και αγωνία για το αποτέλεσμα ξεκινήσαμε για το Προεδρικό Μέγαρο.

Αρχίσαμε τραγουδώντας τα κάλαντα και συνεχίσαμε με τον Κεφαλονίτικο Μπάλο. Αμέσως η μεγάλη αίθουσα με το μεγάλο χριστουγεννιάτικο δέντρο με τα πολύχρωμα στολίδια γέμισε από άρωμα Κεφαλονιάς και από τη φρεσκάδα και ζωντάνια του νησιού μας.

Στο τέλος ανταλλάξαμε ευχές για το νέο έτος. Ήταν μια πολύ καλή ευκαιρία και εμπειρία.

Επίσης ήταν πολύ ωραίο και το μήνυμα ειρήνης που δώσαμε, για όλες τις καταστάσεις που εκδηλώθηκαν στις αρχές του Δεκέμβρη, χορεύοντας μπροστά απ’ το δέντρο στην πλατεία Συντάγματος. Τα αποτελέσματα ήταν ολοφάνερα. Πώς; Μα φυσικά τα χαμόγελα των περαστικών ήταν ο «έπαινος» για την πρωτοβουλία μας.

Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς την πρόεδρό μας και τα Διοικητικά μέλη του Συλλόγου για την ευκαιρία που μας πρόσφεραν.

Ελπίζω να συνεχιστεί αυτό που κάνουμε, θα ήθελα πάρα πολύ να συμμετάσχω και εγώ μέχρι το τέλος αυτής της ζωής, αφού το Λύκειο έχει γίνει πραγματικά δεύτερο σπίτι μου.
Καλή συνέχεια σ’ όλους!!!

Ευτυχισμένο και δημιουργικό το 2009 με ευχές», Γαβριελάτου Κωνσταντίνα

«Αισθάνομαι ευτυχής που μου δόθηκε η ευκαιρία να συμμετάσχω με το χορευτικό του Λυκείου Ελληνίδων Αργοστολίου στην παρουσίαση που έλαβε μέρος στο Προεδρικό Μέγαρο, παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας κυρίου Κάρολου Παπούλια. Παρουσιάζοντας τον κεφαλονίτικο Μπάλο με τη συνοδεία από τις κιθάρες των αδελφών Καραβιώτη, οι οποίοι είπαν και τα κεφαλονίτικα κάλαντα. Φεύγοντας από το Προεδρικό Μέγαρο μας ξενάγησαν στο Μουσείο Μπενάκη. Ενώ λίγο αργότερα χορέψαμε στην πλατεία Συντάγματος μερικούς κεφαλονίτικους χορούς. Συγχαίρω την πρόεδρο του Λυκείου Ελληνίδων Αργοστολίου κυρία Ευρώπη Μοσχονά για την άριστη οργάνωση αυτής της επιτυχημένης παρουσίασης και την ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου έδωσε να ζήσω μια τέτοια αξέχαστη», Γεράσιμος Ι. Ντονάδος

«Το Λύκειο των Ελληνίδων παράρτημα Αργοστολίου πραγματοποίησε μία επίσκεψη στις 20 Δεκεμβρίου στην Αθήνα.

Σκοπός μας ήταν να χορέψουμε, να τραγουδήσουμε και να ευχηθούμε στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας στο πλαίσιο των εθιμοτυπικών επισκέψεων που γίνονται από διάφορους φορείς και συλλόγους παραμονές Χριστουγέννων στο Προεδρικό Μέγαρο.

Ήταν σωστά οργανωμένη, πλούσια σε δραστηριότητες και πραγματικά περάσαμε πολύ όμορφα.

Ξεκινήσαμε Παρασκευή πρωί και το απόγευμα της ίδιας μέρας ανταποκριθήκαμε στο κάλεσμα του κεντρικού Λυκείου Ελληνίδων των Αθηνών για να γνωριστούμε. Η ζεστή υποδοχή και η φιλοξενία τους μας έκανε να νοιώσουμε πολύ άνετα. Τα παιδιά χόρεψαν με έμπειρους χορευτές, κάτι που πραγματικά τους έδωσε την ευκαιρία να αποκτήσουν καινούριες εμπειρίες και να κάνουν τις όποιες συγκρίσεις.

Το επόμενο πρωί στο Προεδρικό Μέγαρο όλα έδιναν την εντύπωση μιας καλοστημένης παράστασης. Όλες οι αποστολές έπρεπε να δώσουν τον καλύτερο εαυτό τους μέσα σε προκαθορισμένο χρόνο. Εμείς, με τον ανάλαφρο μπάλο που χορέψαμε, τα κάλαντα των Χριστουγέννων όπου αναφέρθηκαν προσωπικά στον κύριο Παπούλια και την σύνθεση της ομάδας όπου οι μικρότεροι ήταν δίχρονοι βρακοφόροι (παιδιά χορευτριών), δώσαμε μια αίσθηση προσωπικής επαφής και συγκινήσαμε τον κύριο Πρόεδρο. Του προσφέραμε αντιπροσωπευτικά δώρα από το νησί και η Προεδρία χάρισε σε όλη την αποστολή αναμνηστικά δώρα.

Μετά η υπεύθυνη του Λυκείου Ελληνίδων Αθηνών μας ξενάγησε στο Μουσείο Μπενάκη. Εκεί είδαμε το παρελθόν του λαού μας να ζωντανεύει μέσα από τα εκθέματα.

Τέλος στο Σύνταγμα δώσαμε μια διαφορετική απάντηση στους βανδαλισμούς και τις ασχήμιες εκείνων των ημερών. Χορέψαμε παρέα με τον κ. Δήμαρχο γύρω από το χριστουγεννιάτικο δέντρο, σκορπίζοντας αισθήματα ομόνοιας, ελπίδας και αγάπης.

Πέρα από τις προγραμματισμένες εκδηλώσεις, είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε βόλτα στους δρόμους της Αθήνας, να ακούσουμε μουσική, να αγοράσουμε μικροπράγματα και να χαρούμε τη χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα της μεγαλούπολης.

Νομίζω ότι, η επίσκεψη αυτή μας γέμισε πρωτόγνωρες εμπειρίες και μας έδωσε κίνητρα για να συνεχίσουμε το έργο μας.

Ευχαριστούμε την πρόεδρο κ. Μοσχονά και τα μέλη του συμβουλίου, ιδιαίτερα την κ. Κυπριώτου, που τα οργάνωσαν όλα πολύ σωστά και μας χάρισαν όμορφες αναμνήσεις», Λιγνού Έφη
Γυμνάστρια – Υπεύθυνη Διδασκαλίας
Ελληνικών Παραδοσιακών Χορών

«Το Λύκειο των Ελληνίδων Παράρτημα Αργοστολίου, πραγματοποίησε καλλιτεχνική εμφάνιση στις 20 Δεκεμβρίου 2008, στο Προεδρικό μέγαρο προς τιμή του Προέδρου της Δημοκρατίας κ. Κάρολου Παπούλια παρουσία και άλλων επίσημων προσκεκλημένων.
Η χορευτική ομάδα του Λυκείου πλαισιωμένη από τους χορευτές Γεράσιμο και Σπύρο Καραβιώτη, Γρηγόρη Βλαχούλη και Άγγελο Μουρελάτο, άφησε ένα υπέροχο χρώμα επτανησιακής χριστουγεννιάτικης παράδοσης σε όλους τους παρευρισκόμενους στην όμορφη αυτή τελετή. Το Μέγαρο μύρισε  Κεφαλονιά.

Στην αρχή ακούστηκαν τα παραδοσιακά κεφαλονίτικα κάλαντα από τους μουσικούς, που με τη συνοδεία των οργάνων, τις ξεχωριστές φωνές, «σείστηκε» το μέγαρο εορταστική χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα διάχυτη παντού, με άρωμα Κεφαλονιάς.

Αμέσως μετά η χορευτική ομάδα του Λυκείου, χόρεψε τον Κεφαλονίτικο Μπάλο με την αγροτική κεφαλονίτικη φορεσιά, συνδυάζοντας το ρυθμό με τις φιγούρες των ζευγαριών στον κύκλο σε ένα ανάλαφρο χορευτικό αποτέλεσμα που εντυπωσίασε ιδιαίτερα για το ύφος και τη μελωδία του τραγουδιού.

Η Κεφαλονίτικη παράδοση εκπροσωπήθηκε επάξια από όλους τους συμμετέχοντες. Ήταν μεγάλη η συγκίνηση από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας όταν άκουσε τα παινέματα και τις ευχές στα κάλαντα.

Ο ενθουσιασμός όλων στην αίθουσα ήταν φανερός, πρωτόγνωρη η παρουσία της Κεφαλονιάς στο Προεδρικό Μέγαρο, καταχειροκροτηθήκαμε. Ακολούθησε χαιρετισμός, ανταλλαγή δώρων και ευχές από τον Πρόεδρο σε καθένα ξεχωριστά.

Τους μαγέψαμε μας είπαν Μπράβο σε όλους!», Ελπίδα Κοσμάτου
Καθηγήτρια φυσικής Αγωγής
Χοροδιδάσκαλος

«Οι εντυπώσεις μου από το πρόσφατο ταξίδι μας ήταν άριστες. Η οργάνωση και η προετοιμασία ήταν θαυμάσιες και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα η εμφάνισή μας, στο Προεδρικό Μέγαρο να χειροκροτηθεί θερμά από τον ίδιο τον κ. Πρόεδρο καθώς και όλους όσοι βρέθηκαν εκεί.

Επίσης θαυμάσιες ήταν οι εντυπώσεις μου από την επίσκεψη στο κεντρικό Λύκειο όπου μας υποδέχτηκαν πολύ θερμά και φιλικά.

Τέλος η εμφάνισή μας στο Σύνταγμα κάτω από το χριστουγεννιάτικο δέντρο ήταν μια πολύ ευχάριστη έκπληξη για όλους τους παρευρισκόμενους», Βενετία Παπαλεξανδράτου

«Μια μοναδική εμπειρία που είχα την χαρά και την τιμή να ζήσω, ήταν η επίσκεψη του Λυκείου μας στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας κ. Κάρολο Παπούλια.

Με μεγάλη υπερηφάνεια και καμάρι είχαμε την ευκαιρία να χορέψουμε τον Κεφαλονίτικο Μπάλο μπροστά στον ανώτατο άρχοντα της χώρας μας. Προηγήθηκαν οι μοναδικές ερμηνείες των αδελφών Καραβιώτη ψάλλοντας τα Κεφαλονίτικα κάλαντα. Η κεντρική αίθουσα του Προεδρικού Μεγάρου πλημμύρισε από τις υπέροχες μελωδίες της Κεφαλονιάς μας!

Ο ενθουσιασμός και το καλωσόρισμα του κ. Παπούλια, καθώς και του επιτελείου του, ήταν ιδιαίτερα συγκινητικό για εμάς. Ευγενικός, καλοσυνάτος και προσιτός ο Πρόεδρος μας ευχήθηκε τα «Χρόνια Πολλά». Μας έδωσε τις καλύτερες ευχές για τη νέα χρονιά, χαρίζοντάς μας το παραδοσιακό γούρι.

Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω προσωπικά την Πρόεδρο του Λυκείου κ. Μοσχονά Ευρώπη, όλες τις κυρίες του συμβουλίου αλλά και όσους παράγοντες εκτός Λυκείου συνέβαλλαν στην υλοποίηση αυτής της εμφάνισης.

Εύχομαι και στο μέλλον να υπάρξουν ανάλογες πρωτοβουλίες, έτσι ώστε οι χοροί και οι παραδόσεις του τόπου μας να δίνουν χαρά και αισιοδοξία σε όλο τον κόσμο.

Καλή Χρονιά», Κυπριώτη Αθηνά

«Από την πρώτη στιγμή που δέχθηκα την πρόταση για την επίσκεψη, ως χορεύτρια, στο Προεδρικό Μέγαρο ενθουσιάστηκα και θεώρησα ότι είναι μια εμπειρία που δεν πρέπει να χαθεί. Φυσικά αμέσως απάντησα θετικά και μετά το τέλος της επίσκεψης μόνο καλές ήταν οι εντυπώσεις που αποκόμισα. Σίγουρα ήταν μια συγκλονιστική εμπειρία καθώς λίγοι είναι αυτοί που μπορούν να απολαύσουν την αίγλη και το κύρος που προσδίδει ένα Προεδρικό Μέγαρο.

Η επίσκεψη θα αποτελεί μια όμορφη θύμηση τόσο για μένα όσο και για τον ενός έτους γιο μου, ο οποίος αν και μικρός είχε την πρώτη του αλλά ουσιαστική εμπειρία στο ξεκίνημα της ζωής του»,Βάσω Χαλιώτη

«Στις 20 Δεκεμβρίου πραγματοποιήσαμε με το Λύκειο Ελληνίδων την πιο ενδιαφέρουσα επίσκεψη στο Προεδρικό Μέγαρο.

Τα ωραιότερα κάλαντα από τις φωνές των αδελφών Καραβιώτη, Μουρελάτου και Βλαχούλη άκουσε ο κ. Κάρολος Παπούλιας και με ένα Μπάλο αποχωρήσαμε χορεύοντας γεμάτοι συγκίνηση.

Η φιλοξενία και η εμπειρία μοναδική και ξεχωριστή», Ροζάννα Μαρίνου

«Η επίσκεψή μας στην Αθήνα ήταν εξαιρετική. Η οργάνωση του ταξιδιού και η διαμονή πολύ καλή. Όσο για την επίσκεψη στο Προεδρικό Μέγαρο, θα μας μείνει αξέχαστη. Μας υποδέχθηκαν θερμά, μας περιποιήθηκαν και εμείς δώσαμε τον καλύτερο εαυτό μας.

Τώρα περιμένουμε να μας ανακοινώσει η κ. Πρόεδρος τη νέα μας εξόρμηση που, όπως είπε, θα είναι για πιο μακριά», Γιάννα Κ.

ΑΡΧΕΙΟ

Ακόμη ένα Σαββατόβραδο γέμισε το My Way από κόσμο γεμάτο κέφι και τρελή διάθεση για χορό! Ρίξτε μ…
Στην εκδήλωση που θα πραγματοποιήσει το Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2020 και ώρα 19:00 στην αίθουσα…
γράφει ο Σωτ. Γαλανός Τα ακόλουθα λόγια της γραφή μου ας είναι από καρδιάς για τον αγαπητό μας σ’…
Ο Α.Σ. Κεφαλονιά μπορεί να περηφανεύεται για άλλη μια χρονιά για την πρόοδο των αναπτυξιακών…
Σε κλίμα ευφρόσυνο, με πολλά παραδοσιακά κεράσματα και ευχές, πραγματοποιήθηκε , 29 Δεκέμβρη…

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

23 Ιουλίου 2024
Τη Δευτέρα 29 Ιουλίου στο κατάστημα «V & V Cafe Snack Bar & More» διοργανώνεται μουσική …
22 Ιουλίου 2024
ΣΑΒΒΑΤΟ 10/8 στις 21:00 – Δημοτικό Γήπεδο Αργοστολίου «ΑΝΔΡΕΑΣ ΒΕΡΓΩΤΗΣ» Ο Κωνσταντίνος Αργυρ…
ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ-ΑΥΛΕΙΟΣ ΧΩΡΟΣ ΞΕΝΙΑ ΤΡΙΤΗ 23 ΙΟΥΛΙΟΥ 2024, ώρα: 9.00μμ Ένα υπέροχο παραμύθι της ΠΗΝΕΛΟ…
25 Αυγούστου – 1 Σεπτεμβρίου 2024 Τον Ιταλό δημιουργό Marco Amenta, τον Marco Morricone, γιο …

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Ανακαλύψτε το Μέλλον της Μετακίνησης στην Νippy eco mobility
17 Ιουλίου 2024
Eίναι το νέο σημείο αναφοράς για e-bikes, e-scooters και αξεσουάρ, την οδό Σουηδίας 125. Εκεί θα…
«Τρυπώσαμε» στις πρόβες της θεατρικής παράστασης «Το θεριό του ταύρου»
11 Ιουλίου 2024
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ «ΤΟ ΘΕΡΙΟ ΤΟΥ ΤΑΥΡΟΥ» Σάββατο 13 & Κυριακή 14 Ιουλίου και ώρα 21:00, σ…
«Παραδοσιακό Μαγειριό» η νέα επιχείρηση στην οδό Σιτεμπόρων στο Αργοστόλι
8 Ιουλίου 2024
Το νέο παραδοσιακό μαγειρείο στην οδό Σιτεμπόρων Αργοστόλι άνοιξε και σας περιμένει! Μια νέα …
Tzannatos Jewellers Corner : Το νέο κόσμημα του Λιθοστρώτου
21 Ιουνίου 2024
Ο στόχος μας πάντα είναι να προσφέρουμε ποιοτικά, διαχρονικά αλλά και μοντέρνα σχέδια για την το…