Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
Ιόνιο Κέντρο Τεχνών & Πολιτισμού Διεθνές Φεστιβάλ Τεχνών Περιβάλλοντος ”WE RE NATURE”
ΙΟΝΙΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΧΝΩΝ & ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
ΔΙΕΘΝΕΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ‘’WE ARE NATURE’’ Κάθε Αφροδίτη Διηγείται μια Ιστορία / Every Venus Tells a Story Dr. Pierre Leichner.
Εκθέσεις
- 23 Αυγούστου, Κοργιαλένειος Βιβλιοθήκη, Αργοστόλι
- 26-27 Αυγούστου, Ιόνιο Κέντρο Τεχνών & Πολιτισμού, Μεταξάτα
- 28 Αυγούστου – 6 Σεπτεμβρίου, Έδρα Γεωπάρκου, Πάρκο Κουτάβου, Αργοστόλι
Στο πλαίσιο του Διεθνούς Φεστιβάλ Τεχνών Περιβάλλοντος ”WE RE NATURE” Συμβολή των GEOPARK , Ο.ΦΥ.ΠΕ.Κ.Α, Δήμοι Κεφαλονιάς, Κοινότητα Φάρσων, Ριφόρτσο.
”Αυτό το υπό εξέλιξη έργο χρησιμοποιεί γυναικεία ειδώλια της αρχαιότητας, γνωστά συχνά ως Αφροδίτες. Αν και λίγα είναι γνωστά για το τι αντιπροσώπευαν την εποχή της δημιουργίας τους και πώς χρησιμοποιήθηκαν, έχουν γίνει μεταφορές (ως αναπαραστάσεις) της μητρικής μας εστίας.
Σε αυτές τις σειρές έχω χρησιμοποιήσει:
Την Αφροδίτη του Brassempouy, ένα αποσπασματικό ειδώλιο από ελεφαντόδοντο από την Ανώτερη Παλαιολιθική, περίπου 25.000 χρόνια π.Χ. Ανακαλύφθηκε σε μια σπηλιά στο Brassempouy της Γαλλίας. Το ειδώλιο Cucuteni από τη Ρουμανία, που χρονολογείται στα 4000 χρόνια π.Χ. Είναι ένα κεραμικό ειδώλιο που έχει γραμμές, που μπορεί να αντικατοπτρίζουν την τροποποίηση του σώματος.
Στον κυκλαδικό πολιτισμό στην Ελλάδα γύρω στο 2500 π.Χ., ο ρόλος και το νόημα των ειδωλίων παραμένει απροσδιόριστος, αλλά οι γυμνές γυναικείες μορφές συνδέονται πιθανώς με τη γονιμότητα και τον κύκλο ζωής, ένα κεντρικό πνευματικό μέλημα στην αρχαία Μεσόγειο.
Η Αφροδίτη του Dolni Vestonice είναι ένα κεραμικό αγαλματίδιο γυμνής γυναικείας φιγούρας που χρονολογείται στα 31.000 – 30.000 χρόνια π.Χ. που βρέθηκε στη Μοραβία της Τσεχικής Δημοκρατίας.
Ενσωμάτωσα στο καθένα, σαν παράσιτα, τεχνουργήματα που αντικατοπτρίζουν τις τρέχουσες ζημιές που προκαλούμε στον πλανήτη και συνεπώς στον εαυτό μας. Κάποια εξόρυξη ορυχείων, ρύπανση και πόλεμο.
Θα μπορούσαν να εκτίθενται πίσω από βιτρίνες, όπως σε ένα μουσείο”.
Dr. Pierre Leichner (www.leichner.ca).